Tuesday 3 January 2017

Apa Itu Teknik Frame..

Hai... agak lama juga saya tak menulis kt blog saya ni. Sebab saya banyak tumpu kat FB.  Kan sekarang ni orang tengah demam FB dan Instagram.

Ok.. saya nak huraikan sedikit TEKNIK FRAME ye.. macam ni .. bila kita berjaya ke alam mimpi yang mampu kita kawal. So bila kita berniat untuk pergi kemana mana kita gunalah teknik FRAME..

Kita ciptakan satu bentuk FRAME dan dekat frame tu kita ciptakan pintu.. bila kita buka pintu tu kita dah sampai dimana kita nak pergi tadi..

ok lain kali saya akan cerita berkenaan perkara lain pula..

jangan lupa dapatkan ebook Free daripada saya sila isi nama dan email kt ruang sebelah kanan blog ini.

8 comments:

  1. Muhammad Faizal Bin Ahmad.
    faizalleo89@gmail.com

    Mohon ebook. Terima kasih..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Hairul hisham Bin Ab Wahab.
    Hairulhisham789@gmail.com. Mohon ebook bro��

    ReplyDelete
  4. Assalam admin, saya dah alami perkara ni setelah beberapa kali cuba mengawal mimpi. Ianya betul2 terjadi. Saya kongsikan sedikit pengalaman saya. Sebelum tidur, saya niatkan yang saya nak mengawal mimpi. ketika keadaan separuh sedar sebelum tidur, saya dapat rasa badan saya meremang dan kemudian terus masuk ke alam mimpi. dalam mimpi itu saya dapat buat apa sahaja perkara yang saya inginkan. saya juga dapat rasa seperti alam nyata seperti menyentuh sesuatu. tapi yang kurang bestnya penglihatan seperti agak terhad. saya juga dapat tamatkan mimpi itu dan kembali untuk terjaga dari tidur. Ianya pengalaman yang sangat menyeronokkan. saya cuba search di google dan terus jumpa blog tuan dan baru saya tahu manusia memang boleh mengawal mimpi.

    ReplyDelete
  5. Hasbullah Bin Sulaiman.
    gragassvargass@gmail.com
    Terima kasih.Info yang sangat berguna.

    ReplyDelete
  6. azerul888@gmail.com 🤗🤗

    ReplyDelete

SILA KOMEN DISINI.