Tuesday 19 March 2013

MIMPI KAWAL KITA - KITA KAWAL MIMPI


Ya biasanya mimpilah yang kawal kita. Betul tak? Apa saja rentak, cerita, fenomina dalam mimpi, kita ikut saja mimpi. Itu maksudnya Mimpi Kawal Kita. Adakah kita boleh kontrol mimpi mimpi kita? Ramai diantara kita sememangnya tidak boleh control mimpi yang kita alami.

Yang sebenarnya dgn izin Allah swt kita juga boleh kawal mimpi kita. Kemahiran ini boleh dipelajari dan dilatih. Perubahan demi perubahan akan berlaku kalau kena cara latihannya. Bila kita manpu mengawal mimpi, ini dinamakan Kita Kawal Mimpi.

Pelbagai teknik kita boleh pelajari, saya juga ada melatih individu atau kumpulan yang berminat untuk mengawal mimpi.

saya juga sediakan kursus online supaya mudah diikuti. Tak perlu jumpa saya. Kita berhubung secara talian saja. Atau saya juga keluarkan produk2 ebook untuk tujuan ini. Sama-sama kita terokai kehebatan Mengawal mimpi. Dapatkan ebook percuma dgn mengisi borang yg saya sediakan.


No comments:

Post a Comment

SILA KOMEN DISINI.