Saturday 23 March 2013

JADI APA SAJA


Tajuk diatas "Jadilah Apa Saja" ya betul. Anda dapat jadi apa yang anda inginkan. Contohnya semasa bermimpi anda adalah manusia, tiba-tiba terfikir nak jadi seekor arnab. Sepontan saja anda bertukar jadi arnab dan anda boleh lakukan apa yang arnab lakukan. Macam saya, satu kali tu saya teringin rasa nak jadi burung. Tiba2 saya jadi burung, dan saya lakukan seperti burung lakukan. Terbang dan sebagainya.

Dan kita dapat lihat yang diri kita benar-benar burung. Lepas tu tukarla balik jadi manusia biasa. Tak jadi masalah. Sama jugak jika kita rasa nak jadi orang hebat, kuat, jadi raja InsyaAllah anda dapat rasa semua itu. Satu lagi saya nak cerita. Katakan anda tak pernah memandu kereta yang sangat anda idam-idamkan. Masa inilah kita boleh lakukan dan rasakan. Pandu kapal terbang, helikopter, jet, kapal. Dan apa-apa aje yang anda inginkan Hebat bukan...tapi banyak lagi kekebihannya nanti kita sambung lagi.

No comments:

Post a Comment

SILA KOMEN DISINI.